۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۹

رئیس ستاد انتخابات کردستان خبر داد؛

مشارکت ۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در کردستان

مشارکت ۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در کردستان

سنندج- رئیس ستاد انتخابات کردستان از مشارکت ۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان خبر داد و گفت: در مجموع هشت هزار و ۲۷۷ داوطلب شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم زارعی یکشنبه شب در شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای انتخابات پیش رو ۴۱ هیأت اجرایی انتخابات در استان تشکیل شده است.

وی گفت: شوراهای اسلامی هم اکنون در ۳۲ شهر و هزار و ۳۱۲ روستا فعالیت دارند که در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با تبدیل سه روستای حسین آباد سنندج، هزارکانیان دیواندره و سنته سقز به شهر تعداد روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات به هزار و ۳۱۴ روستا رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان اعلام کرد: در مجموع شهر و روستایی شش هزار و ۶۵۴ کرسی در سطح استان داریم که سه هزار و ۹۹۸ آن شوراهای روستایی است.

وی اعلام کرد: در فرآیند ثبت‌نام شوراهای شهر هزار و ۴۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و برای شوراهای روستایی نیز هفت هزار و ۲۳۰ نفر داوطلب شدند.

زارعی افزود: در مجموع هزار و ۴۱۹ شعبه شهری و روستایی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه فعال خواهند بود که ۸۳۵ شعبه شهری و ۵۸۴ شعبه روستایی است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در کردستان مشارکت دارند و بدون شک برای تأمین این تعداد افراد نیازمند همراهی همه فرمانداری‌ها و ادارات استان هستیم.

زارعی در ادامه سخنان خود از ممنوعیت استفاده از هرگونه امکانات و تجهیزات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی خبر داد و گفت: با افراد خاطی در این راستا برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 5224373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha